VELKÁ JEDNOHUBKA z MALÉ MORÁVKY

20. září 2007 v 14:31 | snowgirl |  THE X-FILES
Takže telegraficky a možná i trochu psychopatologicky: slezli jsme se takhle v září na bečce už počtvrté… a… a… bylo to fakticky luxusní. Dohromady nás přijelo asi patnáct, chata neměla chybu, gril byl hned za rohem, technika a zvukaři nezklamali, prostě alles gutes. První bečka padla ještě v pátek, druhá v sobotu odpoledne. Třetí už nebyla, tudíž tržby v hospodě pod chatou číšníkům stoupaly rychlejc než horečka nedělní sportky. V pátek většina z nás nešla spát před pátou, Vychi s Tempošem dokonce nespali vůbec. Já se teda přiznám, že jsem si střihla čtyři hodiny spánku, jelikož Pospa na chodbě celkem dost hlasitě spal a Tempoš s Vychim nám pod oknem snídali pivo. No: druhý den se kluci šli naobědvat a při té příležitosti dole v hospodě vykalili šáňo. V poledne se pak Vychi s Tempošem, Večim, Basim a Jardou vypravili na výlet na louku naproti chaty. Zvláštnost je, že ačkoliv jsme na ně prakticky celou dobu viděli, dvakrát mi telefonovali a dokonce mi od nich přišla i jedna esemeska. On je ten chlast asi fakticky metla. Největší show však vypukla v sobotu odpoledne: jednak na Tempoše dolehla únava (ono kalit týden v kuse a ještě k tomu sem tam nespat není jen tak), takže se škraboškou na čele usnul prakticky v půlce rozhovoru. Zajímavé je, že spal vsedě na stole. Vydržel nás takhle bavit asi patnáct minut (pracovně jsme tohle Tempošovo usnutí nazvali STAGE 1).
Proč? Jelikož o pár metrů dál si ustlal na trávě pro změnu Pospa. (STAGE 2).
Zpočátku to vypadalo celkem nevinně: kromě toho, že chrápal, ničím nevzbuzoval pozornost. Ačkoliv jsem nejdřív tvrdila, že tam spí jako malé jezule, vzápětí jsem své tvrzení přehodnotila: spal tam jak malé dezole. Viz: "Ležíš tu jak malé dezolátko!" Nic z toho však Pospa bohužel nevnímal. Ze všeho nejdřív k němu přišel Ondra a se slovy: "Já si tě nazdobím jako v Anglickým králi," nicnetušícího Pospu obložil sedmikráskama.
To ale nebylo nic proti tomu, co následovalo potom. Nevím přesně v čí hlavě se zrodil ten geniální nápad postavit na Pospovi táborák. Jen tak: nanosit dřevo a něco na něm vytvořit. Jelikož vypitej Pospa spal opravdu tvrdě, nebyl v tom prakticky žádnej problém, protože se nijak nepřetáčel ani nedělal žádný nářezy. Výsledek vidíte zde:
Aby to však byl táborák se vším všudy, nesměly chybět lavičky, kytara, zpěv a klacky na opékání.
To vše kolem dokázal Pospík zaspat. Dilema nastalo v momentě, když jsme se rozhodovali, jestli to vše sklidit, než se probudí, a za pár dní mu ukázat fotky (to by asi nepobral), nebo ho nechat probudit pod tím vším dřevem a čekat, až se z toho vyhrabe. Nakonec teda zvítězil plán B: Pospa se prohrabal na denní světlo.
Všechno ostatní už v porovnání s tímto byl jen slabej odvar. Já s Vychim jsme například jakoby zapadli ve sněhové vánici (bylo přes dvacet stupňů), Ondřej simultálně přeložil do češtiny píseň umbrella -e-láááá- -eláááá- -ééé-, a sice deštník -štník- -štník- -éééé-, taky se tam objevily jedny "vzpažený mandle" namísto "zduřených mandlí", za zmínku stojí i Vychiho "trojnásobné boa z toaleťáku", večer pak zelený a jablíčka opět v té dolní hospodě plus taky tance všeho druhu. Zajímavý mohlo bejt i to, jak se ti dva koupali pod vodopádem, kolem kterýho vede normálně turistická stezka. To jsem ale viděla jen natočený na mobilu. Ke své smůle. Jako: nejvíc se mi tam líbilo. Díky všem, co přijeli. Kdyby se chtěl někdo vyjádřit, místa je tu dost.
E-lááááááááá

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.